čtvrtek 1. srpna 2013

♥ 5 top výrobků/červencec


Ahojky všem,

ráda bych vám předvedla 5 výrobků, které mě naprosto dostali. Všechny výrobky jsem během července vyzkoušela a teď vám je předvedu). Znáte je? Jaké s nimi máte zkušenosti vy?? 

-         samoopalovací mléko Loreal Paris na obličej a tělo Sublime Bronze 150 ml

Musím říct, že tohle mléko mě naprosto dostalo. Jestli nemáte moc zkušeností v samoopalováním s tímhle mlékem od Sublime Bronze se vám podaří získat přirozené a rovnoměrné opálení! Je to první "tající" samoopalovací mléko, které spojuje revoluční formuli se samoopalovacím účinkem, pro dosažení velmi přirozeného opálení. Samoopalovací aktivum Sublime Bronze replikuje barvu melaninu, pigmentu přirozeně produkovaného Vaší kůží při pobytu na slunci. Mléko je obohacené o vyhlazující AHA kyseliny pro stejnoměrné opálení. Sublime Bronze bylo speciálně vytvořené pro začátečníky v samoopalování. Mléko nezapáchá a krásně se roztírá) a pro bledulky, které se nechtějí opalovat vřele doporučuji, ale i pro ty co si chtějí opálení zachovat co nejdéle a třeba i v zimě).
Návod k použití:
  1. Rovnoměrně pečlivě rozetřete mléko na čistou suchou pokožku, vyhněte se obočí a kořínkům vlasů. Neaplikujte příliš blízko očí. Krém roztírám po pokožce tak dlouho než se úplně vpije.
  2. Po aplikaci si dobře umyjte ruce mýdlem.
  3. Po aplikaci nechám mléko opravdu dobře vpít do kůže a cca 15 min chodím bez oblečení.
  4. První zbarvení se objeví již za hodinu po aplikaci, ale nejlepší je namazat se před spaním a počkat přes noc, pak se teprve ukáže síla tohoto malého zázraku.
  5. Používá se každý den až do dosažení požadovaného odstínu opálení, potom 2 až 3krát týdně. Já osobně už jsem po jedná aplikaci opálená tak akorát a natřu se cca za 2-3 dny znovu)

-         BB krém od Dermacol  - Denní krém na všechny typy pleti 50 ml

Druhým zkrášlujícím přípravkem, který jsem objevila je BB krém od Dermacol, který je určen pro všechny typy pleti. Krycí schopnost nízká až střední. Zlepšuje pružnost pleti, vyhlazuje vrásky a zpevňuje pleť. Revoluční spojení hydratační péče s lehkým make-upem pro rozjasnění pleti. Textura je krémovější a chviličku trvá, než se krém rovnoměrně rozetře a vsákne. Sjednocuje barevný tón pleti. Podporuje regeneraci pleti a hydratuje ji po celý den. Díky SPF 30 je pleť chráněna proti slunečnímu záření. Zklidňuje a působí protizánětlivě. Zlepšuje pružnost pleti, vyhlazuje vrásky a zpevňuje pleť. Mám spíš mastnější typ pokožky, takže si pod BB krém rozhodně nemusím dávat nějaký jiný podkladový krém. Na svůj obličejík použiji jen BB krém a trochu pudříku.


-         lek na rty Loreal Paris - Hydratační lesk na rty Glam Shine 6 ml  

Hledala jsem ideální dárek pro Leny a našla jsem ho v DM drogerii :D. Lesk se vyrábí ve třech sexy letních odstínech (růžová, oranžová, fialová) a dodává rtům oslnivý lesk a hydratační péči v jednom!



-         Garnier Opalovací mléko High SPF 30 nebo 20 Ambre Solaire 200 ml

Luxusní ochrana před sluníčkem s vysokou ochrannou. Ideální pro světlé typy. Garnier nabízí vysoce účinnou ochranu proti UVA/UVB záření. Obsahuje patentovaný fotostabilní filtr Mexoryl ® SX. Mléko je navíc obohacená o Cactus Nutriflavone a čistý vitamin E pro hydrataci pokožky po celou dobu jejího vystavení slunečnímu záření. Mléko má nemastné voděodolné tekuté složení, rychle se vstřebává a chrání před spálením pokožky a předčasným stárnutím způsobeným slunečním zářením. Aplikujte rovnoměrně na celé tělo ještě před sluněním. Nejlépe 30 minut před sluněním. Aplikaci během pobytu na slunci opakujte.



-         Paco Rabanne Lady Million parfémovaná voda 80 ml

Moje oblíbená vůně, která určitě stojí za vyzkoušení. Pro holky co mají rády sladké teplejší vůně. Flakonek parfému Paco Rabanne Lady Million ve tvaru zlatého diamantu svědčí o jeho eleganci, bohatství a jedinečnosti. Parfémy Paco Rabanne Lady Million jsou ideální vůní pro každou ženu, která chce být originální a celý den zahalená ve zlatě. 
Srdce parfému
jasmín, pomerančový květ, gardénie
Základ parfému
pačuli, med
Hlava parfému
Neroli, citrón, malina

2 komentáře:

  1. Ten opalovací krém Garnier si letos budu pořizovat a zaujaly mě lesky na rty.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Garnier opalováky jsou super :-) já už asi jiné ani chtít nebudu luxusně se roztírají, jesli se mažeš každou hodinu jako já tak Ti asi moc dlouho nevydrží (ani mě ne), ale stejně do nich půjdu zase a lesky Glam Shine to je klasika)) v DM drogérce jsem ho viděla jako novinku v akci za 150,- Kč

    OdpovědětVymazat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥