sobota 8. června 2013

♥ koskus se salátem a kuřecími nudličkami v karí koření



Bez zeleniny bych už asi nemohla být a je nespočet receptu jak si připravit salát a dobrý oběd. Já si dnes připravila zeleninu s kuskusem a kuřecím masem.

Suroviny pro dvě osoby:

2 kuřecí prsíčka
1 hrnek kuskusu
3 listy ledového salátu
2 hrst čerstvého špenátu
1 rajče
½ červené papriky
jarní cibulka
olivový olej
hrnek horké vody
koření: bylinková sůl, kari, tika masala, oregáno

Postup:

1. Den předem si nakrájím kuřecí maso na nudličky a přidám velkou lžičku koření karí a promíchám s olivovým olejem (cca 3 PL) a nechám přes noc odležet v ledničce.

2. Hrnek kuskusu (cca 2 dl bohatě stačí) vysypu do misky a přidám různé koření dle chuťových pohárků (já přidávám tika masala, bylinkovou sůl a oregáno) vše zaliji hrnkem vody (stejné množství jako mám kuskusu) a důkladně promíchám a dám na stranu aby kuskus do sebe vsákl všechnu vodu.

3. Mezí tím si rozpálím pánvičku, na kterou dám trošku oleje. Na pánvičce orestuji kuřecí kousky a dám také na stranu.


4. Nakrájím si zeleninu a vše naaranžuji na hluboký talíř. Doprostřed dám 3 PL kuskusu a na vrh kousky restovaného kuřecího masíčka. Posypu nakrájenou jarní cibulkou a čerstvým oregánem.

Mňam). Dobrou chuť všem ♥

200g zeleniny (ledový salát, okurka, paprika, rajčata) má cca 150 kJ
100g kuskusu má 470 kJ
100g kuřecích prsíček má cca 500 kJ

2 komentáře:

  1. mňam! taková jídla mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. já taky)), hlavně kuskus je hned hotový a můžeš si ho ochutit jak chceš a kuře taky, takže je večeře do 15min hotová

    OdpovědětVymazat

♥ děkuji všem, za každý komentář ♥